Raggarträff på McDonken

Gick upp tidigt som fan, ja tänkte ska ja äta frulle eller bara banan? Jag kanske inte äter nåt på hela dan, så ja slängde i mig frukost efter min banan, öh. - Oj, raptext? Vart kom den ifrån? Eh ja venne, banansöndag perhaps.

Åkte till posten på morgonen, stod och sorterade lite distrikt innan min "mentor" kom och sen när han kom så finkammade vi breven, alltså la alla breven i dem numrena på gatan dem skulle till. Oscar, som han hette, min "mentor", såg lite stekig ut kan ja dock tycka, han hade skateskor, postenbrallor, skjorta, bandana och solbrillor på sig medans vi stod där inne i lokalen och sorterade brev? Aja.

Stod sen i drygt en timme och försökte få igång moppen ja skulle åka med men tillslut så! Åkte runt där vid koknarpsvägen och grejer i Gustavsberg och delade ut post, de var rätt chill alltså, när man kom tillbaka så tog jag lunch på Bankok, sen fortsatte jag kamma brev till på måndag, sen var dagen slut. 85 spänn i timmen är de, så de e fräs.

Åkte till stan och träffade Jimmy, Rebecka, Gabbe och Sara åh så fikade vi på Cafe 63, åt mat på Donken, där de var fetaste jäkla raggarträffen, hur många gamla häftiga Crovettes, Mustanger, Trans Am bilar som helst, så stod alla där dem vid Donken och minglade typ.
Vi drog vidare till ett lekplatsparadis på Rådmansgatan, bredvid parken, jäkligt roligt faktist, en grej var roligare än typ uppskjutet på grönan (;



Kommentarer
Postat av: ccc

hhaa postmoppar är så fula :DDdd

2009-08-02 @ 16:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0