Kräftfestival?

Kräftskiva hos grannarna, rätt smarrigt och gott, men jag missade desserten.

Såg på Rock'n'Rolla och så klart, en massa How I Met Your Mother.

Åkte till Älta med min kusin Evy, på vägen dit träffade jag Jocke, och sen på bussen träffade jag Seb och Jeppe.
När jag och min kusse äntligen kom fram så var det 40 min kvar tills Mirakelkuren skulle spela, som vi var där för att se.
Mirakelkuren består bland annat av både Henrik och Niklas Dalqvist, Paul Strand och min kusin Mattias Nyman.
Dem var tighta! Lät fan bra, ska gå på fler spelningar med dem måste jag säga, särskilt för att vara bandets första spelning, eller "oskuld", som Henke glatt sa, hohoho.



Jag har även plockat blåbär idag, så immorn ska jag göra godaste blåbärspajen nånsin. Hare bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0