Jadu, igår.

Jag åkte in med småbrorsorna till Hötorget för att gå på bio men Morre ledde in mig på fel väl vid slussen så att vi åkte åt fel håll, så det blev lite stressigt för att vi skulle hinna hämta ut biljetterna, men vi hann rätt precis.

Vi hade en timme ett knäcka så vi började leta efter Butrix men hittade tyvärr de aldrig, däremot hittade vi två killar som "gatu-dansade" breakdance som vi stod och kollade på en tag, dem var rätt fräs, sen gick vi till Donken och käkade McFlurry ;D

Sen var det dags för bio, vi såg på Harry Potter 6, och ja Jimmy, jag håller med, den var inte så bra. I alla fall inte värd 110 kronor, förstår inte hur Tea kunde gå två gånger på bio och se den (x Aja

När vi kom hem så såg vi på halva B13- Ultimatum, som är tvåan till B13, och den verkar nice, ska se resten idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

snaaape!! hubbe du uppdaterar aldrig nu för tiden. du pluggar nog för mycket natur är min chansning :(....

2009-08-25 @ 17:49:19
URL: http://cruelty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0