Ej fredagsmys..

Första lektionen på dagen var idrott, och på den skulle vi kolla pulsen och löpte då hela passet, så jag var seg hela dagen (Jag är ju sjuk dessutom).

Efter the school så åkte jag med morsan till Heby (långt åt...) för att hjälpa till att packa flyttgrejjer till min mormor, som flyttar hit till Värmdö.
- Höll på och jobbade en massa timmar, så nu är ryggen typ trasig. Dessutom, om man ska vara en gnällig kärring lite till, så har jag gått runt i conversen sen kl.7 i morse, alltså i över 15 timmar gick jag runt med dem, så där har jag typ ondare. Men livet rullar på.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah fan vad grymt robxD

2009-08-28 @ 23:03:18
URL: http://thebrus.blogg.se/
Postat av: JImmyööööh

Den där bron finns typ 2 kilometer från bålsta, ey lä. vrf du sabba mina hemtracktorer me din dumma bensinavgåsrök?

2009-08-29 @ 18:24:27
Postat av: Öh

Jo ja vet! Åkte fan förbi Bålsta två gånger igår, och fanimej vad de ligger långt bort xD

2009-08-29 @ 19:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0