Yippee Ki-yay, krullet!

Heeej...
Imorse kollade jag och morsan på "The Transporter" som handlar om en illegal transportör som transporterar vad som helst men råkar i knipa när han hittar en tjej i bakluckan, och så blir e massa action och bla bla, den får en 3/5.

Sen så klippte hon mig men det blev asfult och jag dampade...:P
Sen åt vi lunch och lite sånt, hade chill.
Sen såg jag och pappa på "Live free and die hard 4.0" som man sätt några gånger men den var fortfarande lika bra, 4/5 toasters!

Efter middagen övertalade jag mamma att då fixa till frillan och ända sätter var att... Snagga bort hela skiten, så nu har man inte så mkt hår på skallen så man kommer frysa nu till vintern, håret är inte längre mörkbrunt utan råttfärgat, jag ser mycket yngre ut men vad faaan.

Såg på "Erik och Mackan: Snygga och smärta" och fick reda på lite mer om eroktion, stånd, smått intressant.
Nu ska jag kolla massa "Andra avenyn" och "Robins" avsnitt, peace!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0