Vintern är här, 24/11

Alltså nu är jag lite besviken på mig själv, jag vågade inte visa min jävligt dåligt klippta frisyr så jag gick runt som värsta AFA hela dagen med halsduk, luva och mössa, får se hur jag löser det immorn när jag både ska äta och ha idrott (idag skippade ja mate ;D )

Nu har fan vintern kommit, det är typ 2dm hög snö så man får klä sig som en jäkla eskimå, så vare massa snöbollskrig inomhus, jäkligt kul, men också väldigt blött ;D
Så vare Lucia träning också och så jäkla roligt det är när både Kevin och Pontus hoppat av...
Dagen bestod av massa håltimmar och det var ju nice, med tanke på att den här dagen annars är den värsta på hela veckan (;
På sista lektionen så skickade St. Jimmy ett sms om att repa på Rytmus (ohyeah!), och jag sa att jag ville och så, så sa han att ja skulle ta med symbal - där kom problemet, då behövde jag åka hem för att hämta den, så gjorde jag det, så var jag fett otajmad så jag inte han med bussarna så det blev inget rep -.-'
Lite smått arg på det, var verkligen taggad på att dra igång Plural på riktigt, men får bli en annan gång snart!

Nu blir väl nog resten av kvällen en "humorkväll" med alla program som kommer på 6:an, immorn ska jag ha lite mer vinterutrustning med mig så man klarar av att brottas i snös, ha det bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0