Tisdag den...18?

Hej, hej, hallå!
Hade på morgonen ett svenska läxförhör, det var jäkligt lätt så det får jag nog bra på, sen hade ja ett Abba prov på musiken och det gick najs det också, sen precis efter ett Julle kryss som däremot var svårt :P
Inget mer i skolan hände, satt vid datorn och såg film, kollade lite tv och sånt.

Filmrecension: "Never back down"
Filmen handlar om Jake Tyler som måste flytta med sin familj till Orlando, Florida, för att hans lille bror har fått ett tennis stipendium där typ.
Han börjar i en ny skola och går på en fest där han måste kickboxas mot skolans värsting men han blir förnedrat nedslagen.
Han börjar träna hos en gammal boxningsveteran för att kunna ge igen för hans vänner och familj annars kan bli hotade...
Jag tycker faktist filmen var jäkligt bra, en skön slagsmåls film med nice fighter, den utspelar sig typ som i en "American Pie - film" men den är fokuserad på slagsmålen.
Jag ger filmen 4/5 i poäng, den var näjs :)

Kommentarer
Postat av: cicci!

nice! gick det bra på abba-prove älä?

2008-11-20 @ 19:13:16
Postat av: Hubbä

Hah, aah det tror jag, sitter och hoppas på ett MVG ;)

2008-11-22 @ 00:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0