Sunday, Oi! Oi! Oi!

Hej på er!
Förmiddagen gick åt att, gissa.... kolla på film :O Min blogg borde kanske bli en film recension blogg, vem vet? Vi kan prova? :)

Jag såg  filmen "Step Brothers" som handlar om att två st gifter sig och det visar sig att båda har vuxna barn som fortfarande bor hemma, den ena är 39 och den andra 40.
Och så är dem typ sjukt omogna och leker i koja och massa sånt där, och den var ganska kul lite då och då men var typ 2 timmar så det blev lite uttdraget, den borde vart kortare för under vissa perioder vare typ inge kul alls.
Först hatar dem typ varandra men sen blir dem bästisar.
Och sen hatar dem varandra igen, sen blir dem bästisar, ah och så är typ filmen, så om man har tråkigt kan man ju se den men inget jag tipsar om x)

Fick pannkakor till lunch, och till det drack jag upp min sista gainer, shit, hur ska jag klara mig utan den? :P
Många tycker inte det för dem inte kollat så noga och typ sånt men den hjälpte faktist (;

Sen drog jag till Jocke och repade, och Max var med :D
Max har börjat på rytmus och sa att det är skitbra där så därför vill jag söka in dit (;
Vi repade från 15.45 - 19.00 och vi lirade massa blandat, men typ mest Ebba grön klassiker, det var naajs.
Immorn äre sämste skoldagen på veckan, oj vad man längtar, aja, hade bra så länge! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0