Freedag

Är det någon som fattat att jag börjat skriva blogg igen?

Aja, vanliga tråkiga ämnen på morgonen, sen drog vi till idrottshallen för att prova att göra "wall flip" men jag fegade massa för jag inte ens gjort bakåtvolt på ett tag så...men ska försöka lära mig wall flip snart ;D
Sen hade vi idrott, ganska kul, körde basket, det dåliga var typ att jag fick jeppes vassa armbåge rätt i ansiktet så nu har man ont x)
Eh, schwedish och matte, sen slutade vi och jag hade egentligen planerat att repa med Jocke men jag orkade inte, så det tar vi på söndag istället.
Idol på kvällen, rock tema, grymt som faen faktist, vissa var riktigt bra, andra var bara wannabes :P
Nu ska jag konverta massa filmer till den externa boxen, See you, fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0