Fredagen den 21!

Hej på er!
Oj, shit och jäklar, idag hade jag äntligen min SO redovisning på "Slaget vid stalingrad"  som blivit uppskjutet flera veckor, det var darrigt men gick bra.
Har inte för mig att något speciellt alls hände på resten av dagen, vardagar suger.
När jag kom hem så glodde jag lite på "That 70's show" som om nån inte fattat är mitt favortit tv-program, dem blir höga och sitter och säger random saker, hur tråkigt kan det vara liksom?
 Jag hade tänkt se på en film med kampsports mästaren Jet Li men hade laddat ner fel så medans jag började tanka ner den rätta så kollade jag och Morre på filmen "Never back down" som han inte sätt än men jag såg den igår och i förrigår, smått tjatigt kanske men den är fan fortfarande jäkligt bra, blir sugen på att slåss när man ser den (:
 - Fast det kan ju ses som dåligt försig men, aja.

Här vare ju tänkt att jag skulle klämma in nån filmrecension på "Kiss of the dragon" med Jet Li men den kommer väl antagligen immorn, om nån bryr sig och vill ha nå filmtips.

Inte för att det finns så speciellt mycket att kommentera men, kom igen, skriv nåt skönt är ni schysta? ;D
Puss på er så länge, hare bra!


Kommentarer
Postat av: cicci!

Jag vill ha filmtips! är fan fantasilös som en jävla fisk just nu. onekligen.



okej, nice!

2008-11-22 @ 13:36:24
Postat av: cicci!

Jag vill ha filmtips! är fan fantasilös som en jävla fisk just nu. onekligen.



okej, nice!

2008-11-22 @ 13:37:13
Postat av: Hubbees

haah, bra;D

2008-11-23 @ 21:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0