Dieselverkstaden igår! :D

Igår hade jag först ett NO prov som de kändes gå halvbra, iaf VG på det, sen sista lektionen på dagen så hade jag matte prov som jag stressade igenom för att hinna med bussen x)

Åt middag och lite sånt hemma, sen åkte jag buss med Jocke mot Sickla, på vägen dit träffade vi massa folk som också skulle dit, vi kom fram typ lite över 7 på kvällen och typ gjorde alko-blås och allt det där för att komma in.
Först hängde vi bara lite utanför scenerna i väntan på att Max band "Billion Ocean" skulle börja lira och så såg vi dem sen, dem var halvbra, jäkligt bra musiker men liksom själva musikstilen var sådär :P
Jimmy vare "ljusteknikern" så ja stod mycket vid hans mixbord och hängde under kvällen (:
 Sen såg jag massa andra band på "Lilla Scenen" typ "Super Action Mega Destruction", "Rasa mot maskinen" (gjorde bara covers på Rage against the machine låtar) Sen vare "Artificial Me" som var ganska tunga och sköna ;D
Efter dem var det typ nåt punkrock band som hette "The Sub-missions" men då sprang jag över till "Stora Scenen" för att se mitt typ favoritband, "12 Stitches" och dem ägde sönder som fan, de blev värsta röjet, skitkul :D
Efter det drog jag, Jocke och Niklas (Jockes kompis) till Slussen för att dra hem, så vare typ 6 minuter tills bussen skulle gå så vi sprang till McDonald's och jag köpte en McFlurry, så sprang vi tillbaks till slussen och hann precis.
Sen när jag kom hem var klockan typ mycket så jag gick och la mig, men kvällen var fan riktigt nice!

Jäklar, nu är ja fett repsugen, men de är nice för Plural is back in town! :D
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0