Början av veckan

Måndag; hände typ inte ett skit tror ja, håltimme mitt på dagen så man hade en ordentlig rast, sen träning, tv och dator när man kom hem.

Tisdag;  hade boxersize på idrotten, det var kul (;
Sen drog jag med Pontus och Kevin till Mölnvik för att köpa grejer till 70-tals dagen, dem köpte varsin t-shirt på Brisak dem skulle klottra ner med hippie grejer, sen drog vi till Lekit och så köpte Pontus en peruk....
Ahh, sen drog dem hem med bussen och jag knallade iväg till intersport och köpte ett par pilotbrillor ;D
Sen gick ja tillbaka och satte mig på McDonalds och tröck i mig en McFlurry; daim :)
Åkte med mamma och hämtade Morre från hans träning, åkte hem och så kollade jag på "Deja vú".
Sen ikväll blire väl typ "Van Helsing" antar jag, immorn blire 70-tals dag, hoppas det blir kul,
TJAPÅER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0