Va, är de torsdag?

Tjaa på er!;D

Idag så var de sjöliden IGEN:P

Jag drog dit en halvtimme innan för att hinna komma i tid och på vägen ner i haghulta så kör jag på en bil så min vänstra blinkers går sönder - bra morgon.

Men sen blev de bättre, gjorde några halvtrissta grejer innan det var lunch vilket var fiskpinnar....HATA FISK!
Efter maten drog jag, Jeppe, Kevin, Ebba, Fredrika, Mia-lie och Linnéa ut och seglade, de var ganska kul - men blött.:D
Sen efter det körde vi en tävling där man skulle käka upp kola snören så snabbt om möjligt, de var lite kul, men segt.
Efter de fick vi bullar:D
Sen var de Bröderna Lejonhjärta igen, han lyssna i 5 minuter innan ja somnade inne i kapellet....sen när jag vaknade var de slut för dagen, då drog jag och Kevin till McDonalds och åt, fett gott!:D

De var allt än så länge, nu ska jag kanske iväg och lira fotboll, hejdå på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0