Tisdag.

Tjaa.

Idag så var det då sjöliden en dag till.....de började med att man gick in i kapellet och så kom några konfa ledare i lucia kläder och började sjunga på Sankta Lucia xD

Sen så drog vi upp till Sjöliden och ställde sexfrågor till varrandra, fett porrigt, så nu har man lärt sig LITE mer än förut:)
Sen så gjorde vi nåt skit om nån saga, sen åt vi mat.
Efter maten så badade jag och Kevin i vattnet, det var typ 15 grader, sen sprang vi runt och kramade alla blöta.
Precis när man torkat sig så kommer det nån med en krita och målar på mig xD
Och där började då krit -kriget.
Vi höll säkert på i en halvtimme med att springa runt och rita på varrandra med olika färger, ganska omoget, men kul!:)
Sen satt vi och lyssnade på när en av konfirmationsledarna lästa...Bröderna Lejonhjärta. 
Toppenkul.

Sen drog jag  hem med min älskade moped, och nu gör jag ingenting än så länge, tjapåer.

Kommentarer
Postat av: fnissi

Brothers lionheart :D

2008-06-25 @ 22:42:43
URL: http://cruelty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0