Söndag.

Tjaa på er....har inte orkat skriva på ett par dar men nu gör ja det i alla fall.

I fredags var de sjöliden igen och de var som alla andra sjöliden dagar förutom att de var ett extra roligt vatten krig där alla åkte ner i vattnet, även dem med kläder på och utan ombyte.
Senare på den dagen var de fotboll igen, slutade med att vi satt i Torsby och kollade på Scream.

Sen på lördagen så skulle jag sova hos mina kusiner för mina päron skulle ha party.
Vi drog dit typ 14,  jag gick och la mig i deras soffa och somnade till Rädda Willy och sov till klockan 16, sen så lirade jag COD4.
Efter jag lirat satte jag mig vid min kusins dator och skojjade mig tills de blev mat, som jag skulle laga.
Sen så hände inte så mycket innan klockan 23.30 då jocke ringde och sa att vi skulle repa:O
Så då drog jag dit och repade 1h 20 min och sen drog jag tillbaka till mina kusiner och badade bubbelpool:D
Sen gick jag och kollade på film och sov.

Idag, på söndagen så åkte jag och min kusin Evi till mölnvik med mopparna för att handla lite stuff.
Kom hem med två simpsons poster, jättefina. Eller, ah.
Sen så åkte jag till Jocke och repade igen;D

Nu vet jag inte vad som händer, men immorn blir det ÄNNU mer sjöliden, woho.

Hade bra så länge, hejdå.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0