Söndag typ.

Tjenare tja...

Idag, söndag, så åkte jag till kopparmora och badade med Danne, Tomas, Jonas och Cassie :D
Vattnet var i och försig fett varmt där, över 20 men i luften var det typ 17 grader och de blåste så de var inte så skönt,
jag fick typ värsta huvudverken av att de var så kallt...xD

Sen efter vi badat i typ 1-2 timmar så drog jag hem (trisst) och så åt jag kakor och godis och kollade på Sunes sommar!
Haha, fasen vad skön den är:)

Sen kom mina barndoms vänner, Erik och Adam, ut till sitt landställe, som är våra grannar som bor 30 meter från vårt hus:D
Så nu har vi gjort lite grejer med dem, typ spelat guitar hero, hoppat studsmatta och såna grejer.
Och om de blir fint väder immorn blir de bad hela dan, ha de bra!:D


Kommentarer
Postat av: Jeppe

Fan va rätt att kolla på sunes sommar :)

2008-07-06 @ 22:17:38
Postat av: Hubbe

ahrå;D

2008-07-09 @ 22:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0