Onsdag, äre augusti nu?

Tjoho!
Dagen började med att jag åkte med moppen till Jeppe, för jag skulle bygga en "Slip N Slide"  med Jeppe, Boman och Matte.
Slip N Slide är typ:
Att man lägger ut pressäningar, heller vatten och såpa (som vi drog till konsum och köpte) och typ bara har kul och åker på.

Det jobbiga var att backen vi åkte på lutade så att så fort man åkte så åkte man rätt in i massa ved klasar xD
Så vi dissade den grejen och drog till Kolvik och försökte bada av oss "Grumme; grön såpa"  men det gick inte så bra :P
Boman drog och vi åkte till Mattes hem i Evlinge och åt lunch, pizza blev det :D
Sen åkte vi hem till ljuva strömma och badade vid hopptornen.
Tröttnade på det och åkte hem till mig och jag bakade ihop en kladdkaka vi åt, sen drog vi till "vanliga kroksjön" och badade :D
Det var allt för idag, nu ska jag se på "Rambo first blood".

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0