Lördag 26/7

Lördag: Idag var det min gammelmormor Irenés födelsedag, hon fyllde 95år :D
Innan vi skulle fira henne badade jag och morre lite i kroksjön, sen drog vi dit.
 Det var fett trisst där dock, typ massa folk mellan 40 - 100 år typ, så jag satt bara och väntade på att äta... Men det fanns typ två killar där i min ålder, som tydligen var mina... "Pysslingar" men dem var jättekonstiga så dem var jag inte med :P
 Sen drog jag hem och njöt av vädret för den här dagen var det också jäkligt fint väder, sol utan några som helst moln, det här var den tredje dagen i rad det var så...
Drog hem och så badade jag, Jeppe och Matte drog och badade i kroksjön ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0