2008-07-29

Hej på er.
Igår så åkte jag till "Ålbadet" med familjen, jag satt och stekte lite och åt lunch.
Då kom Jeppe och Matte och vi badade i några timmar, hoppade lite från berg och så, det var nice ;D
Sen drog vi såklart ner till ´Strömma kanal´ och köpte några glassar var och satt och tittade på båtar.
Då kom jag på att man kunde bada i ``Brevik´´ så då åkte vi dit :D
Först ville ingen bada, men sen hoppade Jeppe i och strax därpå Matte men jag stod bara och tittade på :P
Men sen kom jag i till slut och vi badade i typ en halvtimme, sen drog alla hem till var och sig.
Då åkte jag och mamma till Sickla och jag köpte ett par Levi's  och vi han precis köpa dem innan affären stängde, så då gick vi till Ica och köpte varsin påse med "Gott och Blandat" och knallade iväg till Bion.
Vi såg på "The dark knight", den nya Batman filmen, den var skitbra :D
Filmen slutade strax innan tolv så vi åkte hem och jag gick och la mig.
Tjo! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0