Tjaah.

Blev väckt av morsan kl.10 i morse "för det var frukost"  så dagen började ganska segt. Såg på tv och så ett tag tills jag fick datorn av Morre, så hade jag den två timmar men kommer inte alls ihåg vad ja gjorde, sen ville Joel se på "Green street hooligans" så då började vi kolla på den men jag somnade efter några minuter, så sov jag i 2,5 timme för att morsan väckt mig så tidigt, nice... Har börjat se på filmklassikern "The godfather" men kommer nog inte se klart den idag, men vi får se, vi har FF i huset så jag och grabbarna satsar på att dricka kaffe och grejer för att kunna vara uppe hela natten, så det blir nog ganska mycket tv-tittande.
Kul att man sitter hemma själv med brorsorna på en lördag...

Ha det nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0