Sunday rost

Tjaaa!
Jävligt skönt såhär med en riktigt slapp helg, bara typ film, dator och tv liksom. Undrar hur lovet kommer bli...? Jag och brorsorna lyckades inte hålla oss vakna hela natten igår, trots att vi drack två koppar kaffe var och grejer, först såg vi på "Kung fu hustle" som är en skön men skruvad japansk actionkomedi, och lite då och då mitt i den filmen så zappade jag över till "Ong-bak" som är en Thailändsk thaiboxningsfilm som har några tuffa fight scener i sig, sen efter att tv-filmerna var klara så gjorde jag kaffe och så började jag och brorsorna se på "The polar express" som var ganska bra, fick en fin jäkla jul känsla av den, och de är det bästa med julen, inte klapparna och det för det är typ en halvtimme på en dag som man längtar efter, nä snön och julpyntet, musik och allt de där är de som gör julkänslan och de fina med julen.
 Så har jag tradition i min familj att bara på vintern se en film, så drog jag på den typ vid 1 på kvällen, disney filmen "Skönheten och Odjuret: den förtrollade julen" som jag sett varje vinter sen jag kan komma ihåg, men till den så somnade jag och Joel, så där blev liksom misslyckningen.

Blev väckt av att päronen kom hem, dem hade på dagen varit och julhandlat och sen sett nån föreställning som hette "Uggla, Ulveson & Rheborg" som tydligen var nice.

Aja, idag så såg jag och Joel klart disneyfilmen på morgonen och sen drog typ hela familjen utom Joel för att julhandla mer, då tanka jag ner den riktiga skönheten & odjuret och såg med Joel, men asså jäklar vad Disney filmer kan vara äckliga, dem är ju värre än musikaler, dem sjunger fan hela tiden? Fick sitta och spola förbi alla låtar och var tredje minut var det typ en ny liksom, kul.
Efter den så såg jag och Cowboyen "The butterfly effect" som jag rekomenderar, 4/5 toasters får den, fett djup och grejer men orkar inte förklara men det är typ en thriller, se den!

Skön bild jag hitta från i sommras, midsommar faktist, satt och lirade Guitar hero med J&J. Skön bild jag hittade från i sommras, jag, J&J som lirar Guitar hero på midsomma natten, får värsta minnerna (;

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0