Ohyeah!

Jäkligt tråkig måndag idag, hade inga inställda lektioner och så hände inget speciellt under dagen, bara en vecka kvar till lovet så det är ju nice, får stå ut dem här 5 dagarna.

Plural hade sitt första officiella rep igår, as nice! Lirade massa gamla godingar och det var kul som fan, nu har vi planer på att spela på dieselverkstaden framöver.

Lite roligt; Morsans telefon ringde, hon gav den till mig (min mobil är snodd) och svarade jag.
J: "Tja Rob, är du på att repa idag?"
R: "Ah, gärna, vart och när?"
J: Hos mig om typ en timme, ska bara komma hem från stan och så.
R: Va, hos dig, i typ solna?
J: Nej, nej, där vi brukar repa du vet!
R: vaddå, typ hos din farmor?
J: Hahah, va, nej? xD, i skeppdalsström, ja ringer om en timme.
Jag trodde alltså att ja snackade med Jimmy för det lät precis som honom men det var tydligen med Jocke och när jag lagt på så vände han sig mot Max och sa "Hah, Rob är fan full! x)"

Ja vet inte om det där är internt skämt eller inte, men kul var det i alla fall för mig (;

.
Bild på Jockes studio, togs på midsommar. Ska jag börja lägga in lite bilder då och då eller? Kommentera.

Såg på en film idag, här kommer en recension!
V for Vendetta: utspelar sig typ runt år 2030 men är inte alls så high-tech som exempelvis filmen I, Robot utan den utspelar sig då för att filmen är baserad på en DC comics serie och så har England en diktator och så har det hänt en virus epedemi för typ 15 år sen. Filmen handlar iaf om en man som kallar sig själv V och så planerar han att spränga det engelska paramentshuset för att göra en symbol för att folket ska vara fria och inte ledas av en diktator.
Filmen är gjord av dem som gjorde Matrix-filmerna men nej, den är inte alls lika oerklig, det är typ en action/drama/thriller film och den är faktist jäkligt bra, 4/5 toasters!

Ha det bra så länge, tja på er!


Kommentarer
Postat av: c

ja lägg in bilder de e nice:)

2008-12-17 @ 17:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0