Frädag 05.12.08

Jooeh fackäärs!

Skolan var väl som vanligt antar jag, hade en mixad idrott som var kul, körde först bandy och sen handboll men jag hann inte vara med hela lektionen för jag skulle på Lucia-träning.
 Träningen gick bra men jag vågade inte ställa mig och sjunga solo för 65 tjejer så... får se hur det blir med det där.
Träningen var lappade över svenskan så jag hade bara en matte lektion kvar som var ganska chill förutom att jag fick linjaler i huvudet, jävla gaystjärtar! ;D

Sen när skolan var slut var det lite ovanligt för då kom hela jäkla familjen i bilen och hämtade mig och Morre, sen dumpade vi pappa på hans jobb där han skulle ha någon trevlig julmiddag, sen släppte vi av Morre vid hans jäkla tennis, sen drog jag, mamma och Joel vidare till Nacka forum.
 Har inte vart där sen det nya blivit klart och det var fan jäkligt nice där, men hade för mycket kläder på mig så det blev rätt varmt och så men annars var det nice, jäkligt många affärer att kunna gå till där nu, allt man behöver på en och samma plats liksom.
Köpte en mössa på Stadium, skulle fixa ett par vinterkängor också men min storlek fanns inte så vi åkte till Sickla och köpte dem på Stadium där, sen på väg ut ur Sickla så såg jag att man kunde provköra "Guitar Hero World Tour" och sen efter det satte vi oss i bilen och åkte hemåt.
 Men typ när vi kommit halvägs hem så märkte jag att påsen med dem nyköpta kängorna inte låg i bilen, så kom jag på att jag hade lagt påsen vid Gamestop där jag hade lirat, så vi fick vända bilen och köra tillbaks. Helt otippat kom min mamma med enligt mig värsta rasse åsikten, hon sa " -Oj, det var ju en utländsk familj som stod och kollade på oss när vi var där vid Gamestop, tänk om dem har tagit kängorna?"  Sen försökte hon skylla ifrån sig att hon inte menade så, men aja, sprang in i Sickla och upptäckte till min glädje att påsen stod kvar där jag lämnat den, satte mig i bilen och så åkte vi iväg till tennisen för att hämta Morre, sen åkte vi iväg till "Lill Plogen" och köpte middag, åt pizzan hemma, det var jäkligt naajzz.

Sen var det Idol på kvällen, inte så roliga kvar att kolla på enligt mig själv men det funkade, Kevin borde vinna, ska snart se på röstningen. Halv elva kommer filmen "Zozo" som verkar bra, den ska ja se.

Om nån bryr sig: Immorn blir det kanske rep, ska försöka repa ihop lite grejer så vi kan lira på "Dans tävlingen"

Tja på er!
 

Kommentarer
Postat av: cicci!

så ni ska spela på danskvällen ? :D

2008-12-07 @ 17:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0