Fjärdedags Jul... Nä men, lördag.

Gissa vad jag blev väckt av idag då, som typ nu är som min "jullovs-väckarklocka"? - Pappa som drog ett trumsolo halv tolv på morgonen -.-'
 
Kollade lite Scubs(!) och käkade frukost, sen blev det ju lunch efter ett tag, billy pizza, nice, och typ då började jag göra smörkola. Var väl klar med smörkolorna två timmar efter det, tog en dusch och sen var det Guitar Hero 4 på g.
 Sen kom kusinerna för vi skulle ha nån trevlig släkt middag, och så spelade vi såklart Guitar Hero och såg på filmen "Robin Hood: Prince of thiefs" och sen såg jag på bästaste Scrubs.

Om ni inte är pirater, Scrubs sänds på tv6 mån-tis runt 23.00!!

Vad ska ni göra på nyårsafton? För själv ska vi få gäster hit och så hoppas jag bara på att det blir något pang-pang, men så kommer säkert nån jäkla granne och ba "nää, min hund blir rädd, sluta", min katt blir rädd av din hund, så käft...
Aja, hare bra, god jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0