En vanlig tisdag

Goddag!
Dagen började som sagt med ett SO förhör som var ovanligt lätt för att vara just ett SO förhör, så det var nice. Sen efter det var det PREST och jag hade musik - najs tänkte jag men så var det så att det bara var betygsnack så den lektionen sög hårt för man fick inte trumma och då är ju ingen skoj?
Anyway, sen var det lunch, jäkligt tidigt men men, det var fisk och det hatar jag ju så jag tog bara en macka. Gillar ni fisk? På lunchrasten så vare grand final i pingis mellan Gb och lill-Boman, vinsten tog då lill-Boman, men det tycker inte jag är konstigt för han går i 6an och vilka kör mer pingis än 6or? Klart som fan att dem är bäst då liksom. Om ni inte håller med, kommentera! Slutet av rasten så lirade jag och Filip pingis, därefter knallade jag upp till bilden.
Gjorde en sån där "skylt" grej på bilden och en rasta tomte, NAJS!

Sen var det dagens lucia-träning och idag var det najs, för idag behövde jag inte sjunga solo. Men jag trummade på "I'm dreaming of a white x-mas" så det blev lite trummor idag, alltid kul.
Sen var det idrott, typ lekar och sånt, det var ganska kul förutom att vi på slutet körde doppboll och jag fick några tacklingar som jag nog får blåmärken av, men det var kul ändå ;D

Det här är dock en riktigt jäkla dålig grej, det blir ingen film på 6an idag för att dem ska visa fotboll. Det är för fan december, då vill man fan inte se nån fotbollsmatch, då ska de va en nice movie, fast då blir väl alla fotbolls folk glada, bra för er.
Det blir nog ganska säkert rep immorn, kanske till-och-med med hela Plural, NAJS!
Peace out! 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0