Ekvallen igen

Yo, peace!
 På morgonen så skulle vi samlas för vi skulle dra till Ekvallen men dem flesta missade samlingen och vi fick springa till bussen, jag överdrev såklart och lubbade på.
Den här gången så var skridskorna jag hade förra gången knutna på nåt jäkla sett så jag inte kunde ha dem och fick ta några andra smala grabbar, så åkte jag i nån halvtimme och var med i "skridsko-idrottslektionen" som först Tomas hade och sen Micke och Jeppe. Men dem där skridskorna var helt cp och vet sig så man inte kunde åka snabbt och så typ vrickade man fötterna i dem så jag sket i dem och satt och loda i båset, sen drog jag till Speedy's och köpte klubbor och redbull.
Resten av dagen var ganska seg, klassråd, plugg på svenska och sen en enkät (?) sen så slutade vi, en ganska kort och skön skoldag alltså. När ja kom hem så upptäckte jag att det inte skulle komma nå "That 70s show" för det skulle vara handboll, vad i helvete? - Så jag somnade.
Vaknade av att det var middag, nice, sen drog jag och farsan till Brisak för att köpa stjärngosse stuff tills immorn.
Ikväll blire "Röd drake" som är tänkt att vara "ettan" i Hannibal serien, fast egentligen äre typ såhär:
1)Hannibal Rising
2)Röd drake
3)När lammen tystnar
4)Hannibal
Sådär är själva ordningen på handlingen men dem har spelat in filmerna lite huller om buller.

Här är btw världens bästa jullåt, The hives & Cindy Lauper, seg i början men ha tålamod, den är skön!

Kommentarer
Postat av: cicci!

mmhhh den är nice :)

2008-12-11 @ 19:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0