Den 2 December

Tja på er!
Imorse var de lite action för när man satt och halvsov på skolbussen påväg till skolan så märker man att hela skiten börjar luta helt plötsligt, så öppnar man ögonen och märker att bussen har åkt ner i diket och att just det däcket som är nere i diket sitter jag över.
 Fett överasskad som man blir drar man på sig bilbältet och hoppas på att inte bussen ska ramla över på långsidan, som tur va gjorde den inte det utan efter några minuter kom vi upp och då började ja garva, skillad chaufför liksom xD

Dagen flöt på tills efter lunchen när jag sprang upp och fixade två pingisrack och sprang ner och la dem på pingisborder för att sen snabbt gå in i matsalen och säga till Filip att komma ut, så när vi kommer till pingisbordet nån minut senare står Jeppe och Micke där och lirar med våra rack?
 Så drygade dem och sa att dem skulle vara där och blabla och så ledde det till att Jeppe slog mig på käken (wtf?) och att vi tillsammans råkade dra sönder ett pingisrack, men sen så drog dem tillslut.
 - Sen kom dem tillbaka och höll på och störa, vad fan vill dem?
Så resten av dagen var jag allmänt förbannad och de va ju inte så nice men ändå.

När jag kom hem såg jag filmen "Rock Star" med Mark Wahlberg (han i Shooter) och den handlar om en vanlig kille som är värsta fanet av sitt favoritband så typ hör dem i bandet han sjunga på en konsert så blir han medlem i bandet, så får man se hans liv och så hur de blir efter det och filmen är typ baserad på Judas Priest och shit, jag ger filmen en stark 3/5, om man vill se Mark göra en helt annorlunda roll och kanske småskratta åt hur han ser ut, se den!

Nu ska jag försöka bli glad, peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0