Dan innan dopparedan.

Ho! Ho! Ho!
Igår såg jag en massa på "Scrubs" men även komedin "40 days and 40 nights" som handlar om en kille som ger ett löfte på att leva i celibat i 40 dagar, alltså inget sex överhuvud taget, och så blir han helt skakig och sjuk i slutet, och ja tror faktist det blir lite så, kommentera?
 Skulle göra pannkakor till lunch men dem första tre ja stekte blev helt misslyckade, alla fastnade i pannan när jag skulle vända så dem revs sönder, så ja blev rätt arg men det löste sig.
På kvällen käkade jag smörkola och såg "Entrapment".

Ska jag skriva mer, mindre eller som jag gör nu, med filmrecensionerna?
För jag ser ju rätt så mycket film så...
.
VÄRLDSLAG PÅ NERLADDNINGSFÖRBUD SKA INSKAFFAS DEN 1 APRIL NÄSTA ÅR!? Då kommer tydligen snuten söka upp en genom IP adressen till datorn och åka hem till en, shieet, så nu får man ladda ner en massa medans man kan!

God jul och gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Anonym

De kommer aldrig kunna ta fast alla. Så det är inget problem

2008-12-24 @ 14:25:03
Postat av: Anonym

Mm, särskilt inte när man använder micro torrent men ändå.

2008-12-26 @ 13:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0