2:a dagen på Jullovet

Söndag
Vaknade hos Jocke men låg kvar och halvsov i sängen nån timme, sen gick jag upp och så käkade vi pan pizza, sen gick vi ut och repade, nu kan vi 5 låtar så nu har vi börjat ragga gig, nice nice.
Efter några timmar gick vi in igen och softade, sen blev jag hämtad av morsan och så när vi kom hem såg vi actionkomedin "Snatch" som var skön, svår att förklara men den var bra, i alla fall, sen tog vi in granen och så klädde vi den, men nu är den sne, shiet!
Kvällen avslutades i alla fall med film och marabou, först "Heartbreak hotel" följt av "Grinchen" och till sist "Home alone 3" som jag somnade till, värsta julkänslan man får av dem två sistnämnda filmerna (;

Här kommer en otippad lista på  saker jag stör mig på:
Steven Seagal
Värmdö raggare
Fjortisar
Emos
Datanördar
Folk som kallar mig punkare
Folk som skriver "pea"
Fjollor
Folk med skjortan innanför byxorna
Nikotin-fri-snusare
Carola

Listan kan göras lång men de där var allt jag kom på just nu, good jul!

Kommentarer
Postat av: cäcy :D

jag stör mig också på detdär! speciellt typ.. datanördar och carola. för att alla killar i min klass är det. alltså inte carola, utan datanördar! fyfan.. fast lite datanörd kan man få va. men typ inte sitta hemma och spela WOW i tjugo timmar om dagen. ja, nu vet du! och sen är fjollor allmänt fjolliga. fjolliggiigig mmh :)

2008-12-22 @ 20:01:02
URL: http://cruelty.blogg.se/
Postat av: hubä

hahah, jaa, FUCK wow! :D

2008-12-23 @ 14:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0