1:a dagen på lovet.

Lördag, naaajs!

Dagen: Blev väckt kl.11 på morgonen för det var frulle, sen städade jag hela huset för att jag är skuld det till mina föräldrar för att min förra mobilräkning blev för dyr, får bara ringa/sms:a för 200kr i månaden och det blev 350kr så om jag inte betalade det fick jag lov att städa huset två gånger, jävligt dåligt? Kommentera hur mycket ni får ringa för - I försig gäller det där inte mig längre för min mobil är snodd men ändå.
 Jag såg på filmen "Fight Club" och den är fan så jäkla bra asså, ett riktigt bra filmtips, vet inte om jag har gjort en recension av den när jag nämnt den tidigare men, här kommer en i alla fall.

Kvällen: Klockan halv tio på kvällen ringde Jimmy, det var alltså helt otippat dags för rep, åkte dit och repade några timmar, tränade på några nya låtar och det lät faktist riktigt najs, skitkul var det, sen orkade jag inte åka hem och eftersom dem andra sov över hos Jocke gjorde jag det med.

Filmrecension: "Jack (Edward Norton) är en sömnlös man som försöker fly från sitt tråkiga liv, sen en dag träffar han Tyler Durden (Brad Pitt) och då ändras Jacks liv för Tyler ser livet på ett annat sätt och ser självdestruktion som det som gör livet värt att leva. Dem startar `Fight club´ med massa andra män som tänker likadant så får man puckla på varandra hur mycket man vill där, klubben sträcker sig genom hela landet men sen blir det mer seriöst när Tyler har större planer och startar `Projekt Mayhem´....."

Gooood juul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0