Sista dagen på lovet :/



Hejhej..
Cowboyen väckte mig och sa "-mamma ringde och sa till mig att väcka dig, du ska stoppa in disk i diskmaskin"  ååhh, så var den morgonen förstörd xD
Kollade lite på tv, gick ut och träna, åt frukost.
Sen ringde Jeppe och sa att vi skulle lira volleyboll med han, Danne och Tomas.  Så jag åkte dit, vi lirade i typ en timme eller nåt sånt, åkte sen hem till Danne och körde rockband :D
Efter ett tag sa Tomas "-jag har inga föreldrar hemma, vi drar hem till mig och rockar loss!" .
Vi åkte till Tomas och på en gång började vi mecka med Dannes moppe som inte ville gasa som den skulle.... Det slutade med att vi stod där i flera timmar och höll på :P
Drog hem sen vid typ 17, kom precis till middagen, hade datorn lite, såg på "The good girl" och "2 1/2 men".
Nu blir det snart "Dexter" och sen skola immorn.......
Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: tomas

alla lika, alla olika.



ungdom mot rasism

2008-08-22 @ 18:51:34
Postat av: Hubbe

va?

2008-08-23 @ 10:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0