Oj

Har inte skrivit på några dagar nu, har vart på "klassresa" och så..

Torsdag:  Får skjuss med mamma till skolan och vi kollar på OS klipp och har en musikfrågetävling.
Sen så bär det av till Boda, där vi ska sova över natten.
Först körde vi fotboll, mitt lag förlorade mest xD
Ehm, sen lunch och därefter Kubb och Boule, Boule vann vi.
Går tillbaka till huset, äter fika, sen badade vi i havet, askallt xP
Pingisturnering, sen middag.
Efter middagen åkte vi till ett annat badställe där det fanns en bastu, där var det roligast, badade och basta i typ en timme :)
Sen var det tänkt att vi skulle sova där, men det regnade så vi drog tillbaka till stugan.
Åt kvälls käk, sen la vi oss och jag hade blivit förkyld så jag somnade typ tidigast av alla (sov i endast en sovsäck på golvet) x)

Fredag:  Vaknade typ tidigast av alla också, helt täppt i näsan och skitont i halsen.
Efter ett tag började alla vakna och vi åt frukost.
Sen åkte några ring fast jag orkade inte...
Lunch och sen bara massa chill, tills alla skulle dra förutom jag och Ebba som skulle stanna kvar och städa :P
Städade i över en timme i feber, sen kom mamma och städade lite också.
Sen så åkte vi hem, jag gick och la mig och somnade på en gång.
Vaknade två timmar senare, kollade på That 70's show och åt sen middag...
Kunde knappt äta men fick i mig lite en då, sen gick ja helt varm och kollade på "Jönssonligan spelar högt" och den var lite kul :)
Efter den filmen kom "Danny the dog" som jag såg på datan för inte så länge sen, men såg hela ändå och somnade sen efter det, tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0