Mmm..

HEJPÅER!
Musik var det idag, fan vad nice tänkte jag och gick och tänkte på det hela morgonen, typ.
Först hade vi svenska i 1,5!?
Satt där och blev alltmer uttråkad, vi läste "Ett öga rött" som är skrivet som en turk skulle snacka så det var svårt att hänga med och lektionen bara höll på hela tiden, men till sist slutade vi och då vare musse :D
Jag återtog typ piano pricken, gitarr pricken och trumpricken.... och bas och sångpricken också tror jag.
Sen vare bild, med vår nya bildlärare som lärde oss vad bild egentligen handlade om men som Maggan inte lärt oss, lite intressant... :)
Engelska och till sist idrott, sprang hela tiden och jag hade faktist bättre kondis än vad ja trodde :O

Skulle just dra hem med moppen då Filip kom till mig och sa "- ja ska hem till dig" åh man ba, jaha? xD
Så han åkte skolbussen medans jag följde efter på moppen och så skjussade jag honom sista biten hem till mig.
Vi kollade på tv men tröttnade och började köra tennis på gräsmattan.
Men sen kom vi på att vi kunde åka till ``Herrviksnäs Tennisplan´´ så då drog vi dit och satte och vid en lekpark bredvid och gungade.... Hade tänkt göra bakåtvolt ifrån en hävstång men ångrade mig.
Skulle sen lira tennis men jag behövde gå på toa så vi åkte hem igen :P x)
Väl hemma så körde vi korttricks och jag lärde Joel grejer på trummorna för han gick sin första trumlektion idag, hos Morgan Ågren! :D:D

Konstigt att jag skriver blogg, en vanlig kille? Kanske det kanske, kommentera...

Kommentarer
Postat av: nja

jo. de e väll konstigt. men kanske lite coolt.

2008-08-26 @ 20:03:27
Postat av: .?.

mer konstigt....

2008-08-31 @ 17:25:35
Postat av: Skrob

haha, aah, jättekonstigt.

2008-09-01 @ 20:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0