Helgen

Tjaahh, i Lördags åkte jag och brorsorna till kusinerna Nyman, för våra föreldrar skulle äta thaimat vid Krokssjön.
Men innan dess så var jag hemma och kollade film, spela tv-spel och badade med Jeppe, Matte, Jonas och Danne.
Aja, kom till kusinerna, lagade Tacos (:D) spelade  Cod4 och såg på några filmer, Jay and silent Bob och The dark knight :D
Sen sov jag över där också.

Söndagen så vaknade jag av att min faster skrek "FRUKOST" xD
Ehm, åt frukost, kunde inte somna om så jag lirade Guitar Hero 3, åh sen blev det lunch xD
Slappade i en soffa i typ en timme, sen så var det middag x)
Min kusin hade fyllt år så vi firade henne, fick tårta och grejer :D
Efter att jag hade ätit ASmycket med kakor osv osv så mådde jag illa och låg oc kollade på tv tills vi skulle åka hem, nu ska jag försöka få bort illamåendet, tja på er! :D

Kommentarer
Postat av: Ciccy

tycker du att The dark knight va bra ?:)

2008-08-11 @ 20:00:53
URL: http://cruelty.blogg.se/
Postat av: Skrob

Ehm, jaa, har ju redan sett den på bio innan :D

2008-08-11 @ 20:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0