Första skoldagen.

TJAPÅER!
Mm, så vare dags för skolan att börja igen, toppenkul :P
Duschade, åt frukost, åkte iväg på moppen.
Stod vid moppe parkeringen och väntade på att Morre skulle komma med bilen, då Tomas kommer med sin flak moppe, fan vad jag skratta :)
Morgan kom och jag visade han vart han skulle gå, sen började jag.
Hela dagen bestod typ av information, först av Tony, sen av Bo, sen betygskriterier och grejer.
Efter det blev det lunch, fisk, första dagen, yes xD
Åt lite, sen drog jag ner till konsum med typ alla killar i klassen, nästan alla utom jag åkte ner på Tomas flak xD
Köpte en glass, sen började vi.
Vi var vid gräsplan, skulle arbeta ihop med två....7:or,  jag och Micke.
Skulle gå runt där och visa upp skumma saker för lärarna och få poäng för det? xP

Då var skolan slut, och jag åkte hem till Jeppe.
Sen kom Danne och vi drog till Boman, på vägen dit så pajjade Dannes brorsas moppe....så vi fick ställa oss och mecka med den och inte bada som vi hade tänkt :P

Åkte hem, körde ett litet fyspass, kollade på tv och nu ska jag se på film, hade nice, vi hörs.



Kommentarer
Postat av: runkArn

hej sexxxi

2008-08-22 @ 18:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0