Första "riktiga" dagen i 9:an

Drog till skolan i bil idag, för jag skulle hem till Pontus efter skolan.
Den här dagen har dem säriöst värsta lektionerna, Matte, No, So, Engelska, Svenska, syslöjd och språk!?
Köpte färg till håret på rasten med Pontus, sen satt jag utanför konsum och åt glass och kladdkaka med Pontus, Ebba, Jennie och Casi.
Klarade mig ändå genom skolan, tur det, åkte hem till Pontus för att färga hans hår, vare planerat.
Först lirade vi lite gitarr, sen kollade vi på tv och sen körde vi moppe/ mini chopper :D
Strax inpå det kom Kevin åh vi typ lekte på stället dem lekte på när dem gick på dagis...? x)
Sen kom Malin Ö så då åkte vi hem till Pontus igen och färgade håret på varrandra, så nu är pontus och kevin brunettet och jag fick SVARTARE hår!? SkitskitskitSKITskit.....
Fick mat av Pontus snälla mamma också, och så snackade vi lite, sen kom mina föreldrar, typ vid 20.30.
Drog hem, kollade på "Mean Girls", sitter vid datorn lite och snart blire "Dexter"! :D

Kom precis på att jag inte tränat nåt idag, ojoj....jag som ska köpa Gainer av Pauline  så att jag går upp lite och blir lite biffigare:)
Hejpåer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0