Båtrace :D

HEJPÅER!
Planerade först idrottslektioner till 8:orna på morgonen, sen gick vi ner till Grisslinge för att åka räcerbåt :D
Först så åkte Tomas och sen nästa efter nästa men jag  åkte gummibåt med Filip, gick på grund två gånger (när han körde) x)
Sen var det dags för mig att köra och det var askul :D
Åt sen lunch, pannkaka med sylt och sen åkte jag igen (:
Sen så åkte jag gummibåt med Jeppe och vi tacklade Kevin, Pontus och Kahnan så man blev dyngsur xD
Ah, sen var man blöt och gick tillbaka till skolan, fick vänta en timme på skolbussen (tog inte moppe för det regnade på morgonen)
Kom hem, tränade, åt gröt sen har jag bara chillat och laddat ner några filmer, sen såg jag lite av "X-men 2 "på tv....
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0