2nd

Jäää, skola.... Hälso föreläsning på morgonen, sen kollade vi på OS klipp och till sist gjorde vi OS lekar som 8:orna skulle köra om några veckor.
Lunch, ganska gott, typ "Spaggeti carbonara" :D
Skulle dra ner till Konsum men hade inga pengar, lirade lite gura istället.
Tips promenad med "faddergrupperna", asså Jag, Micke och några....7:or.

Sen slutade skolan för dagen!

Åkte hem, satt vid datorn, kollade på "That 70's show", tränade och gick och la mig för att somna.
Men precis då vare middag som jag åt snabbt, för sen skulle ja lira fotboll på Värmdövallen  med Matte, Jonas, Jeppe, Boman och Tomas, fast han kom aldrig.
Vi var där i typ 2 timmar, det var kul :D
Ehm sen drog jag hem, kollade lite på "Shakalen" och gick sen tillbaka hit till burken.
Nu blire den vanliga "humorkvällen"  "Scrubs" och "2 1/2 men" Tjapåer!


Kommentarer
Postat av: pocahontas

nasze me fotboll :)



2008-08-22 @ 18:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0