Ny maxvikt och sånt där

Att åka till gymmet med Matte i Myggan (Renault Mégane), dunkandes gymmusik såsom 'Til I Collapse och komma till gymmet bra mycket fortare än vad kollektivtrafiken skulle gjort börjar bli allt vanligare och är allmänt jävla soft.

Igår köttade vi på med bröst, triceps och mage. Vi körde tvätten (Matte ville prova det och kom sen fram till att det var djävulens påfund). Idag blev det följaktligen axlar att bryta ner.

Vågen står nu på 79kg, detta är då det högsta jag någonsin vägt. KUL! Och jag köttar vidare, min beställning från gymgrossisten ska nog hjälpa mig på traven då den bestod av 4kg proteinpulver samt även 4kg gainer. Förväntar mig en skööön viktökning av gainern, man får ju liksom ett JÄVLA överskott på energi då, massa kcal och kolhydrater.

När jag kom hem hade farsan gjort spagetti med köttfärssås och det var bara att bulka på, här ser ni min portion - 800g mat, som en chef (Eller ryss (Eller tjockis)).


Det jobbiga med att gå upp i vikt är att differansen mellan vad man maxar i bänkpress jämfört med ens egna vikt minskar, så (i alla fall jag) känner ett litet krav på att då behöva öka i bänken med lika många kilon jag går upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0