Ett jävla blogginlägg

Träffade Jeppe på bussen när jag var på väg till gymmet och det var även hans första fråga "ska du till gymmet eller?" och jag lovade att skriva någonting annat än filmtips för han är så trött på dem.

Då får jag väl snacka om gym och skit då, för något annat har jag inte riktigt att säga just nu.

Skulle gymma med brorsan min men den ruskpricken åkte till Nacka Forum istället så jag fick köra ensam, det värsta passet av de alla - ben/axlar/biceps. De som gör passet värdelöst är ben. Så trisst, antagligen för att jag är svagast i det och finner det jobbigt, då blir det automatiskt tråkigt.

Men på vägen hem plockade jag upp ett paket på ICA, det gjorde mig glad igen.

Proteinpulver och en ny shaker (tappade bort min förra) och provade en ny smak, almond choklad. Alltid speciellt ögonblick när man provar en ny smak för första gången gällande proteinpulver ska ni veta. Det är nice.

Hörde en kul anekdot på gymmet:

"Alltså David jag var med om sjukaste grejen på lovet! Var hemma hos min kompis och frågade om han hade någon Beck-film att se, 'nä det har jag inte, men har den här med Peter Haber' och jag tyckte den verkade soft så såg vi på den. Klockan var typ 3 på natten och jag hade tagit nån öl, sen när filmen drar igång så blir jag så uppspelt att jag råkar välta ut min öl då jag utbrister: 'Men vad fan, jag känner ju den där snubben!' Jag tänkte att det måste vara en sjukt lik kille för inte fan kan det väl vara du som hänger med Haber och grabbarna, men så var det så!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0