PB

Jag VET INTE ens varför jag inte skrivit på flera dagar. Det bara blev så, OK? Förlåt.

WOOO, SPORTLOV! Måste ju firas med att gymma varje dag, höhö. På tal om det - i söndags var det dags för mig och Matte att MAXA I BÄNK, så jag höll tummarna för att jag skulle klara det, lastade på 95 pannor och visst fan klarade jag det. Nytt personbästa i bänkpress alltså, 95 kg. Kul för mig. Om 5 veckor (snarare 26 dagar) så är det maxning igen. Då ska jag ge mig på TRESIFFRIGT. Det är fan stort. Det KAN till och med komma film på det.

Kommentarer
Postat av: willé

Grattis Hubbe=)

När jag såg detta så blev jag dock lite för taggad. Jag slängde upp 110kg på bänken, på hockeyn idag. O FAN va skönt de va när jag klara de:D

du kommer aldrig ikapp din jävel;)

2012-02-29 @ 21:49:58
Postat av: Hubbe

Ah men ditt JÄVLA AS!!!

2012-03-02 @ 00:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0