Uppdatering

Yo-yippee-yo, what's going on?

Har köttat sönder med svenskafilmen de senaste dagarna och inte haft en sekunds tid för bloggen, jobbigt va? Nu är jag i alla fall tillbaka. Nu har jag även tid att gymma igen, de känns ganska skönt må jag säga. Har nämligen fått redigera sekunden från att jag kommit hem till läggdags minus 10 minuters middagar.

Min brorsa var på gymmet idag. Kändes ganska... Sjukt. Lite kul att man verkligen ser hur han är en rookie på gymmet. Tre grejer avslöjar det lätt:

- Han värmer upp
- Han går runt med ett schema i handen
- Han kör i maskinerna

Det här är kul också. "I think it needs more cowbell!"


Kommentarer
Postat av: cäccyy

Du måste ju se den RIKTIGA cowbell =D

2011-09-03 @ 14:10:49
Postat av: hubbe

länka cich

2011-09-04 @ 21:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0