SOMMAR!-AVSLUTNING 2.0

Jävlar i min lilla låda vilken lång kö de var!

Jag kom dit 18.20 och ställde mig med min kompis Erik aka. Frank, och hans kompis Axel. Vi ställde oss i "Sommarkort-och-de-som-står-på-listan-kön". Sen stod vi där ett bra tag. Efter att ha stått i kön i drygt en timme ropade en ordningsvakt först ut "Endast de som har sommarkort eller står på listan ska stå i denna kö" och vi blev nöjda och stod kvar, då vi faktiskt var med på denna lista. Och då stod vi bara sju meter från kassan. Men tio minuter senare så kom de en annan ordningsvakt och ropade "BARA SOMMARKORT!!!".

'Dem kan ju inte ändra nu?' tänkte vi, sa 'fuck that' och stod kvar då de bara var fem minuter kvar tills vi var framme vid kassan. Men nog fan var de så. Vi hade inte sommarkort och dem hade ändrat reglerna så att listan inte hjälpte ett skit. Om du inte hade sommarkort kom du inte in från den kön. Schyst. Vi blev ombädda att byta till någon av de vanliga köerna, efter att nu stått nära 1,5 timme i kö. KUL!
(smakprov)

Sagt och gjort, vi böt kö. Men trängde in oss i början av den andra kön då vi inte på långa väger ville ställa oss längst bak i en ny kö. Vi kom in någon gång vid 20.30. Känner dock en snubbe som stod i kön sjukt länge men bara kom fram fem meter typ. Så efter fyra timmar stack han. Nu kallas han fyran. Men vi kom som sagt in i alla fall.

Sen var de fest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0