Världsklass

Man bör inte gymma vid fyra-tiden.

Jävlar i min lilla låda vad mycket folk det var! Och som Mellanmjölk sa, "vad många biffar det är. Vart kom dem ifrån?" De har typ bara ploppat upp. "Såhär var det inte när jag började här" tillägde Tillaeus. Har dem en poäng? Kanske. Jag blev bara irriterad över att allt var upptaget hela tiden. Även back-upsen och till och med back-upsens back-up. Slutade med att jag bara körde viktade dips för triceps, allt annat var upptaget, hur kul är det?

Gårdagens pass gick mycket bättre. Även om det var veckans tråkigaste, ben alltså. Körde ju biceps då också och idag har jag till min stora glädje träningsvärk! Var typ något år sedan jag hade det senast i biccarna. Något som var soft idag däremot var att vågen var tillbaka.

Som ni kanske minns utgår jag alltid ifrån vad jag väger, från vågen på gymmet. Det den visar är liksom min 'officiella vikt'. Men denna våg försvinner ofta. Den är där kanske en-två veckor, sen försvinner den i en månad. Är det någon som går och snor den? Eller finns det bara en våg så någon tjej-PT går in och tar med sig den till damernas? Eller är det någon tjockis som alltid hoppar på den och förstör den?

Låt vågjäveln få vara. Vägde dessutom bara 76,5kg. Kul. Superkul. 3,5 kilo to go alltså, jobbigt... Åt i alla fall på McDonald's idag, alltid något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0