Twitter


Japp, jag har skaffat twitter. Jävlar vad modern man är, eller? Har haft det drygt en vecka nu och kommit fram till att det faktiskt är ganska soft.

För alla er som undrar vad fan det egentligen är så kan jag säga: Det är som alla de där statusuppdateringarna man inte riktigt kan skriva på facebook för dem är skit, det skriver man istället på twitter. För det är menat att vara skit. Man kan högst skriva 140 tecken vilket är sjukt lite. Det är på ett annat sätt tillåtet att skriva vad man vill. Speciellt också hur mycket man vill, folk blir förundrade om man skriver mer än en status om dagen på FB, på twitter kan det vara några i timmen, om man är brutal.

Det jag saknar är att man inte kan gilla twittringar. Det stör mig fortfarande. Men annars är det rätt soft, faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0