Telesnor

För drygt två veckor sedan beställde jag Samsung Galaxy SII från Telenor.

Den 23:e oktober skrev jag "Nu i veckan får jag min nya mobil". Den skulle komma inom 5 arbetsdagar, så under väntan fick jag låna Willes mobil (jag har nog nämnt det, har jag för mig). Men inte fan kom den efter 5 arbetsdagar inte. Inte efter 10 heller. I torsdags fick vi en avisering om att den anlänt till Grantomta för att hämtas upp. Vi åkte dit tidigt i lördags, taggad som fan var jag. Men när man kommer hem och öppnar paketet så ligger endast Joels nya mobil i kartongen. Kan ni förstå min besvikelse? Det hade gått tre gånger så lång tid och så KOM INTE MOBILEN!?

Det är sjuuukt vad mycket skägg jag fick. Men idag fick vi en till avisering om att min mobil nu kommit, så morsan hämtar upp den i morgon. Ä N T L I G E N !

Jävla Telesnor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0