Snabbkassan på Coop

Det finns en Coop Konsum-affär i Slussen, det är där jag inhandlar mina flapjacks och tuggummi. Jag har ALLTID tuggummi, vill se till att jämt ha det i jackfickan. Visste ni det? Nej, men nu vet ni.

Anywho, i denna Coop så finns det en snabbkassa. Alltså en maskin man själv går och skannar in sina varor och betalar på och på morgonen är det de enda sättet man kan handla. Jag brukar i och försig alltid använda snabbkassan men nu när det är det enda som funkar så använder även andra som inte förstår sig på det.

Detta stör jag mig på. Folk som är jobbigt oeffektiva vid snabbkassan. Själv kan jag ta på en 3minuters låt när jag går av bussen och sedan sitta på tunnelbanan när låten är slut. Rutinerad på det där helt enkelt, därför blir jag irriterad på mornarna när det står folk som tar tre minuter på sig att slå in några varor. Det heter snabbkassa för att det går snabbt att använda. Man ska vara snabb. Det är inte svårt. Jag har ju inte all tid i världen på morgonen på väg till skolan.

Lär er.


Kommentarer
Postat av: Pompom Sönnfors

Hej, jag har lånat din bild till http://textomedia.se/snabbkopskassorskan-i-kvarteret-dar-jag-bor/. Hoppas att det är ok. :-)

2011-12-06 @ 11:25:32
URL: http://textomedia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0