NewNoseHarbour

Vi skulle på ett studiebesök idag, borta i Nynäshamn, aka NewNoseHarbour. Wille körde dit, som en liten chef. Vi besökte en smörjmedelsfabrik, Statoil. Jag, likväl som många andra trodde i drygt en vecka att vi skulle besöka en smörfabrik. Kopplade inte alls grejen med smör, hah.

Efter besöket så klev jag in på gymmet trots förkylnigen, halsonten hade i princip släppt och jag behövde göra mig av med lite ilska. Kunde dock inte bänka för hela fria-vikter-delen av gymmet var upptaget av Nacka Värmdö Posten som gjorde ett reportage om Rasmus Liwendahl. 94:an vann SM i tyngdlyftnig och Nordiska mästerskapet i år, credd till grabben!

Nu ligger jag här med Bamse, han tycks alltid vara med mig när jag behöver honom. Han är en snäll katt, liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0