Budget fuckad

Sedan jag jobbade i somras har jag haft en viss summa på bankkontot som jag i princip inte rört. Även fast jag gått ut och slösat massa pengar jobbar jag var tredje söndag vilket blir 1-2 pass i månaden. Det tillsammans med studiebidraget lett till att jag haft min standardsumma från i somras och sedan bara gått plus-minus-noll sedan dess. Detta har jag varit jävligt glad och nöjd över, tills nu.

Brukar i regel bara gå ut en gång per helg men nu blev det två och sedan shoppade jag i söndags. Jacka, handskar och en skjorta. Nu är min budget fuckad.

Nu får jag ta det lugnt. Jag ska från och med nu, dem närmsta... låt oss säga fyra veckorna ENDAST dricka öl på krogen, för att komma tillbaka.

Fyfan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0