11-11-11-Utgången

Kvällen började med att jag tog en whisky med farsan och fick en sjukt äcklig grogg av morsan. Det var tänkt som ett litet förkrök innan förkröket.

Sedan åkte jag in till medis och chillade på Hellströms med Matte, Danne, Jeppe och Seb för att fira Johan som dök upp tillslut. Sen började vi hänga med några VGY tjejer och därefter gick jag med två av dem till nattklubben Ace. Väl där firades Tove i kultur på det legendariska datumet. Visste till en början inte alls vem det var men sen när jag träffade henne kom jag på att jag kände henne, hehe. Och så lärde jag känna en massa från den klassen också. Anser mig själv vara en blyg kille men igår hände något. Så jag är lite stolt över mig själv, antar jag.

Det var en kul, lugn och mysig kväll helt enkelt med många nya ansikten.


Kommentarer
Postat av: Cicci

Haha kul att du börjat hänga med folk i min klass ju!:D

2011-11-13 @ 22:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0